اهمیت ضبط تماس های ویدیو کنفرانس

اهمیت ضبط تماس های ویدیو کنفرانس

ضبط تماس های ویدئو کنفرانس مزایای بسیاری برای بیزینس های مختلف خواهد داشت. اطلاعاتی که در یک جلسه ویدئو کنفرانس در رد و بدل می شوند می توانند استفاده های بسیاری داشته باشند. همان طور که ضبط تماس های صوتی مزایای بسیاری برای شرکت ها داشته است، ضبط تماس های ویدئو کنفرانس نیز همان مزایا را به علاوه چند مزیت دیگر به همراه دارد.

تمامی بیزینس ها می توانند از مزایای ضبط تماس های ویدئو کنفرانس بهره مند شوند، در این مطلب قصد داریم به شرح اهمیت ضبط تماس های ویدیو کنفرانس برای بیزینس های مختلف بپردازیم.

ذخیره سازی اطلاعات مهم جلسات ویدئو کنفرانس

در حین برقراری جلسات کنفرانس اطلاعات مهمی رد و بدل می شوند که ممکن است در آینده ارجاع به آنها مورد نیاز باشد. اگر شما جلسات ویدئو کنفرانس خود را به خوبی ضبط کرده باشید و در مکان مناسبی ذخیره سازی کرده باشید، سال های سال نیز قادر هستید تا به محتوای جلسات خود دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از سیستم های ویدئو کنفرانس قابلیت ضبط جلسات ویدئو کنفرانس بر روی حافظه خارجی و یا بر روی سرور را ارائه می دهند. این قابلیت معمولاً فقط با فشردن یک دکمه بر روی ریموت کنترل انجام پذیر است و پیچیدگی چندانی نخواهد داشت.

اطلاع رسانی به کارمندان غایب در جلسه ویدئو کنفرانس

اگر شخص مهمی باید در یک جلسه حضور داشته باشد و از محتوای یک جلسه مطلع باشد اما نمی تواند در زمان خاص در آن جلسه شرکت کند، ارسال فایل تصویری جلسه برای او می تواند تا حدودی مشکل گشا باشد. بسیار پیش خواهد آمد که افرادی از کارمندان نتوانند در یک جلسه ویدئو کنفرانس حضور یابند، ضبط تماس های ویدئو کنفرانس برای آن افراد بسیار مهم است.

به طور معمول پیشنهاد می شود فایل ضبط شده جلسات ویدئو کنفرانس را برای تمامی افرادی که در جلسه حاضر هستند و یا باید حاضر باشند ایمیل کنید تا یک نسخه از آن را دانلود کنند و بتوانند به محتوای آن جلسه همیشه دسترسی داشته باشند.

استفاده آموزشی از جلسات ویدئو کنفرانس

بسیاری از اطلاعاتی که در یک جلسه ویدئو کنفرانس و رد و بدل می شوند ارزش آموزشی دارند. بسیاری از قسمت‌های جلسات ویدئو کنفرانس را می توان جدا کرد و به عنوان فیلم های آموزشی در اختیار کارمندان جدید قرار داد. بسیاری از جلسات معمولی را می توان ضبط کرد و به عنوان آموزش نحوه حضور در یک جلسه ویدئو کنفرانس در اختیار افرادی قرار داد که تاکنون تجربه برقراری تماس ویدئوکنفرانس نداشته اند.

بررسی وضعیت کارمندان

مدیران شرکت ها و سازمان ها می توانند تماس های ویدئو کنفرانس ضبط شده را به طور مداوم بررسی کنند تا عملکرد کارمندان خود را به طور دقیق تری زیر نظر بگیرند. جلسات ویدئو کنفرانس ضبط شده منبع بسیار مناسبی برای یافتن اطلاعات از نحوه عملکرد کارمندان شرکت خواهد بود. به عنوان مثال مدیران شرکت ها می توانند کیفیت عملکرد و میزان دانش هر کارمند در جلسات کاری را به طور دقیق از طریق مشاهده تماس ویدئو کنفرانس ضبط شده بررسی کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *